|
Idea działania elektronicznego biura obsługi klientów (e-bok)
|
- System udostępnia użytkownikowi za pośrednictwem przeglądarki WWW informacje rejestrowane przez operatora bezpośrednio
w systemie oraz importowane z aplikacji wykorzystywanych do prowadzenia rozliczeń z klientami.
- System udostępnia zgromadzone dane w zależności od uprawnień nadanych użytkownikowi. W systemie przewidziane
są 3 poziomy uprawnień:
- Użytkownik – może przeglądać informacje zawarte w jego profilu, może aktualizować wybrane dane osobowe, może realizować zlecenia dotyczące jego konta.
- Administrator – może modyfikować dane wszystkich użytkowników, może wprowadzać informacje do systemu, może dokonywać importu oraz eksportu danych z systemu, może dodawać nowych użytkowników do systemu.
- Superadministrator – ma wszystkie uprawnienia administratora a ponadto może usuwać zatwierdzone dane z systemu.
- Dane prezentowane w systemie mogą być zaimportowane z dowolnej bazy danych.
- System posiada budowę modułową, dzięki czemu jego rozwój i dostosowanie do specyfiki działania użytkownika jest bardzo łatwe.
|
Planowane korzyści wynikające z wdrożenia projektu
|
- Zarządzanie informacją i procesem komunikacji pozwala efektywnie nawiązać, rozwijać i utrzymać relacje z ludźmi, z którzy korzystają z Państwa usług.
- Według badań niezależnej grupy analityków Insight Technology Group korzystanie z tego typu narzędzi należących do grupy CRM (zarządzanie kontaktami z klientem) powoduje obniżenie kosztów oraz skrócenie cyklu obsługi klientów.
- Stworzenie wizerunku instytucji nowoczesnej, dynamicznie działającej, sprawnie zarządzanej, udostępniającej swoim Klientom
i Partnerom nowoczesne narzędzia komunikacji oraz dbającej o swoich Klientów.
- Usprawnienie komunikacji pomiędzy firmą a Klientami.
- Oszczędności finansowe realizowane poprzez obniżenie kosztów i skrócenie czasu potrzebnego na kontakty z Klientami.
- Natychmiastowy dostęp do szczegółowych informacji dotyczących wybranego klienta lub grupy klientów.
- Stworzenie repozytorium zawierającego informacje o wszystkich przeprowadzonych transakcjach i wszystkich obsługiwanych klientach.
|
Wymagania systemowe
|
- Klient korzystający z aplikacji e-bok musi posiadać komputer wyposażony w przeglądarkę WWW oraz musi być podłączony do internetu (łącze stale, lub połączenie modemowe).
- Dysponent aplikacji musi posiadać serwer obsługujący PHP oraz bazę danych MySQL. Istnieje również możliwość umieszczenia bazy danych oraz samej aplikacji na serwerach firmy f11-net. W takim przypadku do obsługi aplikacji wystarczy komputer wyposażony
w przeglądarkę internetową oraz podłączony do internetu.
- Kod źródłowy jest niezależny od wykorzystywanej platformy systemowej.
|
Bezpieczeństwo danych
|
- Dane pobierane z bazy danych są przetwarzane w całości po stronie serwera a następnie przesyłane do przeglądarki uruchomionej
u Klienta.
- Dostęp do systemu jest zabezpieczony za pomocą procedury identyfikacji użytkownika (aby zalogować się do systemu konieczne jest podanie nazwy użytkownika oraz pasującego do tej nazwy hasła).
- Wszystkie dane oraz zapytania do systemu przekazywane są w oparciu o bezpieczną transmisję danych wykorzystującą protokół SSL.
- Cała transmisja pomiędzy systemem a użytkownikami jest szyfrowana.
|
Zakres funkcjonalny
|
- Wprowadzanie i kontrola płatności klientów przez administratora systemu.
- Sprawdzanie stanu konta oraz terminów płatności przez kllientów.
- Drukowanie poleceń zapłaty na dostępnych w systemie wzorcowych drukach. Płatność może obejmować całość należności, lub też moze być dowolnie zmieniona.
- Wysyłanie wiadomości przez klienta do administratora systemu (zgłaszanie awarii, itp).
- Dodawanie i usuwanie klientów.
- Zmiana danych klientów.
- Analiza historii płatności poszczególnych klientów.
- Zestawienie zaległości finansowych generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
- Zestawienie płatności generowane dla poszczególnych klientów oraz zbiorczo.
- Drukowanie zestawień zaległości finansowych dla poszczególnych klientów.
- Przesyłanie wiadomości i komunikatów do wybranego użytkownika a także jednocześnie do wszystkich klientów.
|