Informacje ogólne |
Staramy się zapewnić Państwu najwyższą jakość usług, jednak w przypadku tak specyficznej sieci jak nasza (działająca na dużej przestrzeni) możliwe są różnego rodzaju awarie. Większość z nich diagnozujemy i usuwamy sami bez konieczności Państwa interwencji. Zdarzają się jednak przypadki, których nie możemy zdiagnozować bez dostępu do komputera Użytkownika. Dlatego też prosimy o zgłaszanie nam dłuższych przerw w dostawie internetu bądź przez formularz kontaktowy, bądź też pod jednym z poniższych numerów telefonów.
Ponieważ jednak 90% zgłaszanych nam "awarii" wynika z wprowadzania przez Użytkownikiem zmian w ustawieniach połączenia internetowego, bądź też jest efektem działania wirusów komputerowych Prosimy przed zgłoszeniem wykonać Przed zgłoszeniem awarii prosimy o wykonanie następujących operacji:
Jednocześnie przypominamy, że każdy komputer w naszej sieci jest zdefiniowany poprzez adres MAC karty sieciowej. W przypadku zmiany komputera, bądź wymiany karty sieciowej KONIECZNE jest skontaktowanie się z naszą firmą przed ponownym podłączeniem do internetu. Próba takiego podłączenia takiego komputera zakończy się blokadą dostępu do internetu i koniecznością naszej interwencji. |
Cennik usług dodatkowych |
Opłaty doliczane będą do rachunku za internet. |
Telefony kontaktowe |
|